Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

21 februari 2010

Här kommer ...





































... lite bilder från Tusen Ting present & inredning, den lilla butiken som jag driver tillsammans med älsta dottern i Broby. Jobbade igår och passade på att fota lite, nu väntar vi på allt det nya som köptes in på Formex och kommer att droppa in nu efter hand. Vi handlade jätte mycke fint från både "gamla" som "nya" leverantörer.
Ha det fint och ha en underbar söndag
KramKram
Lotta

9 kommentarer:

  1. Oj, vad fina saker! Ni har så mysig butik. Ska bli spännade att se era nyheter. Hoppas jag får komma och fota lite nån dag! Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Så mycket fint ni har...Kul sen när varorna kommer från formex, då blir det "julafton" Fniss....Önskar dig en skön söndag! Kram Therese

    SvaraRadera
  3. Oj så fin butik ni verkar ha..
    Tack även för inlägget du gjorde hos mig..det värmde

    Kram Nettan

    SvaraRadera
  4. Vad avundsjuk jag blir, har du lyxen att jobba med att sälja vackra saker?
    Vet ibland inte varför jag har valt att sitta på ett kontor och stressa runt och träffa mäklare, banker och kommuner....mm.
    Härliga bilder och rosen knopparna är bara så sööööööta...

    Ha en skön kväll
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Hej vad roligt att du kikade in hos mig! Vilka fina bilder! Hoppas du haft en fin söndag,
    Lina

    SvaraRadera
  6. Tack för dina komentarer hos mig det värmer=)
    Fina bilder hos dig.
    Ha en bra veckostart!
    Kramkram marie

    SvaraRadera
  7. Hej, Vilken lycka att ha en sån fin butik!!!!
    Underbara bilder;o)
    Tack för dina kommentarer hos mig, jag blir så glad!!
    Ha det bäst!!

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  8. Tack för besöket i fina butiken idag!
    Titta gärna in hos mig och läs lite om besöket!!;-)
    Kul att få tips om & att se din blog!;-)
    Hit återkommer jag gärna!!

    SvaraRadera
  9. Hej Lotta! Hoppas att du haft en skön helg, trots all snö..Fniss! Önskar dig en bra start på den nya veckan! Måndagskramar Therese

    SvaraRadera