Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

28 oktober 2010

Idag blev jag sååå glad...

... när jag kom till affäeren.
Omstyling lite här o lite där, flickorna är för duktiga.


Tre dagar har jag jobbat med Coop
och det händer så mycket när jag inte är här.


Nya varor igen! Det dimper ner nytt varje vecka
och nu är det advent och julen som kommer.


Fridlundbordet med nyheter!





Höstens färg som jag dissat länge
nu gillar jag den.
Ha en underbar helg
alla fina bloggvänner
KramKram
Lotta

12 kommentarer:

  1. Så fint ni har det i butiken massor av vackra saker, njuter av bilderna!
    Ha det gott!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag har alltid älskat höstfärgerna, är en höstmänniska i färgskalan men till sinnet en vårmänniska. Helt otroligt mycket fint ni får in hela tiden, tänk om man hade en stor plånbok..ja och ett större hem. Julsaker..det måste jag bara komma och kolla in, jag som är en julälskare i stora mått. Gillar momorsrutorna på kuddarna du har på bilden, mina färger.
    Önskar dig en trevlig helg.
    kram Anneli

    SvaraRadera
  3. Vilken mysig butik ni har, den skulle man vilja göra ett besök i.

    Önskar dej underbara dagar
    Kramar
    /Maggan

    SvaraRadera
  4. Åååå vad mycket underbart och fint ni har i butiken.Önskar dej en skön kväll.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Som vanligt så mycket fina saker så man sitter och dreglar.
    Ha en underbar helg

    Maidi

    SvaraRadera
  6. det ser så vackert ut i din butik och jag skulle vilja komma dit någongång. kanske jag har vägarna förbi någon semester när vi är ute och åker runt lite. Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  7. Härliga inspirations bilder. Massa saker som jag hade kunnat tänka mig till mitt hem.

    HA de
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Vilka fina färger och mormorsrutor är ju en klassiker som man inte blir trött på!

    Ha en fin vecka!

    kram

    SvaraRadera
  9. Ni har så otroligt mycket FINT!! Är verklgen glad för denna nya underbara butik i Kristianstad=)

    Trevlig Helg!

    SvaraRadera
  10. Hej vännen!
    Åh, vad mycket fint du bjuder på från din ljuvliga affär!

    Hoppas att du haft en bra helg!
    Kram Therese

    SvaraRadera
  11. Mycket fina saker gillar kuddarna i höstfärger
    ha en bra vecka

    SvaraRadera