Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

8 oktober 2010

Fattigmanssilver sååå...

... underbart vackert! Gärna i olika storlekar och höjder.
Tjocka som smala är dom lika vackra.
Kolla in vår industrilampa som speglar sej i spegeln.
Härligt sliten och till försäljning.


Hösten är härlig tycker jag som är en höstfödd
kvinna och älskar ljus i massor.
Jag slänger gärna mig i soffan, kastar upp fötterna
och lutar mej tillbaga o bara njuuuuuter.
Jag vill önska alla fina blogg vänner
en underbar helg
KramKram
Lotta


9 kommentarer:

  1. Vilket hav av läckerheter!!!

    Ha en underbar helg!!!

    kramar

    SvaraRadera
  2. Åååå vad fint med fattigmanssilver.Bara älskar det.Lyser ju bara så underbart fint!!!!Önskar dej en riktig mysig fredag rara du Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Men oj så mycket fint, butiken verkar vara laddad med höstmys!
    Ha en fin helg!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Ögongodis!!!

    Ha en trivsam helg!
    Kram från Australien♥

    SvaraRadera
  5. Herreminje såå mycket fint på en och samma gång.

    Maidi

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!
    Åh, vad många fina inlägg jag missat hos dig nu när jag varit "borta" från bloggvärlden.

    Hoppas att din fina butik går bra....
    Må så gott!
    Kram Therese

    SvaraRadera
  7. Hallå där, Du har en award att hämta hos mig om Du vill!
    Ha det gott!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  8. Hej Lotta! Vill önska dig en trevlig helg också:) Åhh så mycket vackert i din butik och fattigmanssilvret är ursnyggt!!

    KRAM Helena

    SvaraRadera