Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

28 april 2011

Det blir bara så...



... att bloggtiden inte rymms in i vardagen.

Jag vill inte påstå att jag har mycket mer att göra

än andra men ibland räcker inte tiden till






Det finns dagar o nätter då jag inte äns öppnar datorn.

Det finns dagar o nätter då jag känner att
det inte finns inspiration eller tid.







Idag har jag bara latat mig i sol gasset.

Supit in av solens underbara strålar och känner

att det svider till lite i skinnet.

Det känns skönt att känna att energin är på väg.
















Ha en fin vecka

KramKram

Lotta


6 kommentarer:

  1. Visst är det så;o)
    Tänk att jag var i Kristianstad i lördags men hur kunde jag missa Er fina butik....Kommer INTE att hända igen;o)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hej Lotta känner väl igen mig har inte riktigt hunnit med bloggen på ett tag men är nog på gång igen tror jag. Fina bilder Du visar och så härligt att njuta av solen.
    Ha det gott!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Jättesöta bilder .
    Jo tiden den bara rinner iväg o man hinner inte med ,så är de nog :)
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  4. Visst, det blir bara så..
    Veckan före påsk kände jag faktiskt nästan lite anti mot bloggandet så jag la ner det.
    Jag kände att tiden inte räckte till och det fanns så mycket annat som måste tas itu med.
    Bloggandet får ju inte ta över våra liv men jag förundras över en del som har inlägg var och varannan dag och sen hinner de kommentera andra också..
    Fina bilder har du som vanligt och de inspirerar alltid..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  5. Åååå vad mycket Sött & Gulligt.Ja så är det ju att man inte hinner med och att tiden inte räcker till.Önskar dej en trevlig kväll.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Visst är det mycket som man vill göra nu när ljuset o sommaren kommer
    Jag känner också att jag inte vill lägga så mycket tid på bloggen,har nog med våran total renovering av köket
    Ha en bra dag

    SvaraRadera