Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

1 maj 2011

Detta är faktiskt...



... pasé.

Mia har skyltat om och fönsterna har

tagit en annan form.

Men...







...jag måste visa dessa också.

Våren kom ju till Kristianstad för några

veckor sedan och då blev det

vårfint i våra skyltfönster.







Vi har massor med ljuvligheter till både trädgård,

balkong och altan







Ljuvlig bur med murgröna.






Balkonglåda med fina näpna penseér.













Min privata resväska är med överallt!

Här med fina kuddar i vitt och natur.








Kuddarna!







å igen.







Vi på
Lyckliga Hildur önskar en riktigt

härlig 1 maj.

KramKram

Lotta



8 kommentarer:

  1. Vill ha..., vill ha... Synd att butiken är så långt bort.

    Önskar dej sköna dagar

    Kram Maggan
    http://www.vindsromantik.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Nu längtar jag ännu mer till er ljuvliga shop!!Kram från Bangkok

    SvaraRadera
  3. Kikar in för att önska dig en fin härlig Maj vecka. KRAM Helena

    SvaraRadera
  4. Så fint ni har det i skylten kuddarna skulle jag kunna tänka mig och så fint med Din väska ser verkligen inbjudande ut.
    Ha det gott!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Ohh vad mycket fint ,man blir sugen på att börja göra iordning ute icträdgården,men här är det så kallt nu ,o så har jag ju ett kök att lägga all tid på
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  6. Ser verklgien så inbjudande ut i ditt fönster, här har värmen flytt sin kos och idag har det bjudits på +7...brrrr....hoppas dagen varit bra, kramen

    SvaraRadera