Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

26 december 2011

Så var även...

... denna jul och alla fina advent till ända. Varje advent har sin tjusning och har en fantastisk förmåga att man känner frid i hela sitt hjärta.



Denna årstid som kallas för vinter har lyst med sin frånvaro. Idag är det 10 grader varmt och det känns som en fin vårdag.



Ljus och ljusstakar är en av mina passioner i livet. Jag älskar att tända ljus i massor, så många att jag måste öppna fönstret för att det blir för varmt.



Ett litet spår av att tomten har varit här.



Ljuset ger mig lugn och jag känner en otrolig glädje och värme inom mig.



Alla våra fyra advent är lika mysiga.




En God fortsättning på julen alla fina.

KramKram

Lotta

2 kommentarer:

  1. Vad vackra bilder du bjuder på idag.Önskar dej en lugn och skön annandag.Många kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Ha en fin fortsättning!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera