Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

18 december 2011

Mys i "lyan"...

... å det känns så rogivande. Jag vill nästan inte gå hemifrån men är tvungen ibland.



Idag är det söndagsöppet på Lyckliga Hildur och vi har fjärde söndagen i advent utan snö. Nu tycker jag att det är på tiden att det faller ner några rara små flingor.



Jag är inte så förälskad i julstjärnor, men kunde inte låta bli denna fina vita skapelse.













Kreativa Annica som bor i Bangkok har designat denna fina lilla zinksjusstake med tändsticks fack. Så praktiskt allt i ett och så kan man flytta den i lilla handtaget. Det är föresten Annica som är mamma till Bangkokgalgarna "Häng på" där 100 kronor går till Bangkoks kvinnor i slummen. Finns att köpa hos oss på Hildur.



Älskar fattimans silver.







Ännu en dag då jag känner mig "lycklig glad o vacker"

Ha en fin fjärde advent

KramKram

Lotta


3 kommentarer:

  1. Mmmm vad fint du har det,Är själv inte heller så förtjust i julstjärnor men vita är fina
    zinkljustaken var jättefin
    ha en riktigt skön söndag
    Lyclig Glad & Vacker älskar ditt fina citat

    SvaraRadera
  2. Som vanligt visar du såå mycket fint..

    SvaraRadera
  3. Hej Lotta
    Mysigt du har det & fina kläder i butiken'
    Kikade in för & önska en riktigt mysig Julvecka
    Kramisar
    Sus

    SvaraRadera