Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

17 september 2011

Vinner vi...



... eller hamnar vi på någon annan placering?








Bordet är dukat, tävlingen har börjat...








... på Yllan i Kristianstad, lördag - söndag.




Åtta tävlande...





... och vi känner att vi ligger bra till.







Tänkte visa de andra tävlande i nästa inlägg...






... så ni får se vilka vi tävlade emot...






... i fall ni inte besökt mässan i helgen.





Dukning i lantligt vitt med Maison serien och rosa rosor...






... som är en hyllning till Hildur








Denna hade du gillat Hildur om du hade funnits kvar hos oss.




Önskar en en underbar helg


KramKram


Lotta



6 kommentarer:

  1. Er innom for å ønske deg en fin fin lørdag og lykke til. Klem fra Elin♥

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Sååå vacker dukning ni gjort :)
    Porslinet är ju helt underbart .
    Hoppas ni vinner ;)
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  3. Så fin dukning,vill genast slå mig ner med härliga vänner och bara njuta
    Håller tummarna för att ni vinner
    Ha en fortsatt skön helg

    SvaraRadera
  4. Så klart ni vinner :) KRAM coh lycka till var ju så vackert..

    SvaraRadera