Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

5 september 2011

Fyra dagar på...



... Formex och sååå himla roligt.

Nu väntas det hem massor med nytt till

Lyckliga Hildur.






Här presenterar jag möbler både i orginal och

nytillverkade i gammal stil.

Passar fint att blanda till vårt vita.







Bord, stolar, sidebord, puffar och

lite annat smått och gott.












Detta bordet är i orginal och kommer hem

i två exemplar.





Vad tycker du?


Vi är så nöjda med denna mässa. Det gör inget att man

är trött, har ont i fötterna och har en utrensad hjärna,

det är så härligt att välja ut vad som ska finnas i vår

butik och det är alltid spännande och se om våra fina

kunder gillar det vi noga valt ut.


Tack Malin och Mia för en underbar helg och

Tack Lotta på Lidingö Greenhouse för

övernattning hos dig.


Ha en fin måndag

KramKram

Lotta


3 kommentarer:

  1. Låter som ni fick en härlig formexhelg :) här var man bara en dag så det gällde att vara effektiv men jag fann en hel del, ha det gott, kram

    SvaraRadera
  2. Mycket fint du visar,gillar blandningen antikt och industrilooken
    Visst är mitt skåp fint
    kommer o bli fint i mitt nya kök
    Ha en bra vecka

    SvaraRadera