Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

7 augusti 2011

Pimpat...



... i Stuglivet!

En vacker dag när jag kom hem till

stugan var det sååååå fint.






Vi har haft Lillstugan utlånad till vänner

och då får man lite överaskningar.







Förutom att Lotta som lilla vännen oxå heter
har plockat och snyggat till alla mina blommor
så har hon av naturens underbara ting
gjort små arangemang.






Lite här och lite där.
Här är Lillstugedörren öppen för frisk luft från havet.







Hela tomten är tömt från kottar nu, det saknas
massor med mossa i skogen och all
bark är borta från alla tallar.






Lotta o Mattias har nämligen åkt hem och
bilen var fylld med dessa härligheter.












Mina rostiga ljuskoppar passar fint till dessa

underbara färger.









Här är stylisten själv.

Tack fina Lotta.

Lotta driver Lidingö Greenhouse, besök

hennes underbara affär där du kan köpa blommor,

inredning, kläder och annat smått o gott som är

noga utvalt.


Ha det fint i sommar regnet

KramKram

Lotta

1 kommentar:

  1. Så härligt med sådana vänner :) det blir blogglunch på Formexmässan första dagen, vill du vara med? KRAM

    SvaraRadera