Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

24 augusti 2011

Nu skördas det...



... i Stuglivet!






Själv kan jag inte fatta att jag har lyckats med

denna underbara tomatplanta som jag fick

av Ingegerd.






Jag är ju inte känd som Lotta med dom gröna

fingrarna så därför är jag sååååå glad.







Smaken är fantastisk och dom har en härlig

sötma och lagom hårda.






Vad som väntar alla de gröna som sitter kvar?
Ja lite sol o värme hade suttit fint.
Vad gör man annars?





Underbart goda!
Tack Ingegerd!






Idag ska lilla mamma följa med till Stiuglivet

och vi ska ha en myskväll.

Får se om hon gillar mina hemmaodlade tomater.


Ha en fin dag

KramKram

Lotta

4 kommentarer:

  1. Hej Lotta! Hittar ännu en mysig fin blogg! Vad skoj man har när man har tid att tassa runt och lära känna lite nya vänner..Härliga bilder du visar..Har tomater i mängder i våran stua också MEN dom är gröna!!! Har för mej att mamma plockade in och la i fönstren så mognar dom men risken är väl att det tar för lång tid så att dom torkar..Värt ett försök tror jg...hej hopp!! Gunilla

    SvaraRadera
  2. mina tomatplantor har fått ohyra i år...så himla tråkigt...är något visst med det man odlar själv! Kramis semlan(mys och hemtrevnad)

    SvaraRadera
  3. Mmmm...
    Visst är de härligt med egen odlade tomater
    Ska vara sol varma då smakar dom som bäst.
    Tycker jag... ;0)
    Önskar dig en härligt Torsdag
    Kramisar
    Sus

    SvaraRadera
  4. Visst är det något speciellt när man har odlat dem själv,jag har massor av gröna tomater som behöver sol och värme
    Ha en bra dag

    SvaraRadera