Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

27 januari 2012

Nyuppackat på Hildur...


... så har första pallen kommit från Miljögården och som vanligt är det rena rama julafton att öppna låda efter låda och konstatera - Jisses vilka fina grejer vi köpt.


Stämning i butiken...



...en underbar vägghylla...


...trippel ramar i fina former, underbara till favorit foton...


Kolla in våra nya lampor som vi säljer skärm och fot var för sig.

Äntligen kan jag blogga som vanligt i "lyan" för nu har det inhandlats nytt snabbt bredband, så nu behöver jag inte leta efter en rätt plats längre och undan går det. Lycka.

Ha en fin underbar helg
KramKram
Lotta

2 kommentarer:

  1. Hallå där..är jättenöjd med mina inköp och satsat på flera nya leverantörer, kom två pallar idag :) ha en skön helg, kram

    SvaraRadera
  2. vad mycket fint du visar ,måste vara härligt att få vara på formex
    ha en riktigt skön helg

    SvaraRadera