Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

26 augusti 2010

Hej alla fina blogg vänner!


Inte kunde jag tro att så många fina blogg vänner kunde sakna mig.
Jag har bara haft en jätte svacka i min inspiration.
Efter vår fina resa som startade med lite förkylning o feber
har jag sysslat med så mycket annat i mitt liv.
Just nu är jag och Malin mitt uppe i att flytta vår butik
tusen ting från Broby till Kristianatad.
Vi kommer att öppna i en stor, ljus fin affärslokal och samtidigt
byter vi namn till
Lyckliga Hildur.
Nu har jag fått tillbaka min inspiration
och kommer att besöka er, goa fina vänner.
Här kommer jag att blogga i vanlig ordning.
Ha det fint
Kramkram
Lotta

10 kommentarer:

  1. Tur efter regn kommer solsken.Vad skoj att öppna ny butik.Grattis och ha det gott Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hej min vän,
    Du är saknad må du tro. Dina härligt glad och positiva hälsningar är såååå saknade. Dina pigga och härliga inlägg är så saknade. En hel lättnad la sig i kroppen när jag så att du varit inne och besökt mig.......nu är jag så glad för jag har tänkt på dig och att du inte mådde bra när du åkte att jag blev helt nervöst.
    Vad roligt att ni ska flytta till ny butik.Roligt när det händer saker i livet.

    Välkommen tillbaka till blogg riket
    Stor Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Hej Vännen, så kul att du är tillbaka!
    Och så spännande med nyöppning av affärer, synd att du bor sååå långt bort bara...
    kraam

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!
    Jag har också saknat ditt bloggande!
    Vad kul med en nystart för er affär! Spännande.
    Skönt att höra att du är full av inspiration igen :)
    Kram Jonna ♥

    SvaraRadera
  5. Hej min goa bloggvän!
    Åhhh, vad glad jag blev när jag såg att du varit inne hos mig. Om du visste vad jag saknat dig och undrat var du tog vägen.....

    Vad roligt o spännande med en ny affärslokal, då förstår jag att du har mycket att stå i....

    Ett stort Lycka till med den nya butiken o Varmt Välkommen tillbaka i blogglandia!
    Många Kramar Therese

    SvaraRadera
  6. Visst saknade jag dig!!!

    Trist med förkylningen, men den går över snart... eller hur? ;)

    Mycket jobb med flytten... Men et klarar ni nog galant!

    kramar/Olg@

    SvaraRadera
  7. Vad glad jag blev när jag såg att Du kommit tllbaka Lotta! Har vekligen saknat Dig och undrat var Du tog vägen. Så roligt med flytten men förstår att det är mycket jobb.
    Ha en fin helg!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  8. Hej Lotta! Så roligt att du är tillbaka...har funderat vart du tog vägen och om något hänt!!

    Kul att höra om nya affären...Lyckliga Hildur är ett häftigt namn:) Ha en jättefin helg nu!

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  9. Vad roligt att få läsa din blogg igen,har verkligen saknat dig
    Lycka till med flytten av affären
    Ha en skön helg

    SvaraRadera
  10. Ja, vi är verkligen många som har undrat över dig! Jag trodde också det hade hänt dig något, men glad blev jag när jag besökte Tusen ting i förra veckan och hörde att du mår bra! =) Härligt att ha dig tillbaka i bloggvärlden igen och kanon att ni flyttar in till stan! Visst blir det något längre bort från mig.. men hur det än är så åker jag till Kristianstad oftare än till Broby! ;O) Lycka till med allt! Kraaaam!

    SvaraRadera