Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

18 februari 2012

Stuglivsbilder...



... med Malins kamera. Nu testar jag en systemkamera, en sådan har jag inte andvänt på många många år. Det har varit såå bekvämt med autofocus.




Jag har ju en liten kärlek till små gamla barnskor och dessa svarta lackskor bars av en Åhusdam när hon var liten på 1920 - talet. Marita som bor i Italien sedan många år tillbaka var hemma i Åhus för två år sedan och då köpte jag köpmannadiskarna av henne som står på¨Lyckliga Hildur. Dessa ljuvliga skor och lite annat smått och gott fick jag av henne.




Mina rostiga nycklar har en bra plats på vita tavelramen.



Den här lilla gulliga flickan får sin plats imin vita ram.


Bland mina alla ljusstakar i Stuglivet har jag en liten "favvo" musljusstaken. En liten gullig mus som läser sin bok. (gillar absolut inte möss levande). Nu har jag placerat den på några gamla bilblar.



Nu kommer det att hända mycket i Stuglivet. Vi ska bygga o riva och det ska dokumenteras här.
Nu önskar jag alla mina fina bloggföljare en riktigt trevlig helg.

KramKram
Lotta

6 kommentarer:

  1. Fina bilder..!!
    Och jag säger : Ha en ny skön vecka..!! *skratt*
    Kram Kate

    SvaraRadera
  2. Jättefina saker och bilder. Dina rostiga nycklar blir jag lite avundsjuk på..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  3. Vilken fin ljusstake ,och vad spännande med förändringar ,ser fram emot att se dem på bloggen
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  5. Så fina bilder du bjuder på.
    Ha en fin kväll!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  6. I don’t know how should I give you thanks! I am totally stunned by your article. You saved my time. Thanks a million for sharing this article.

    SvaraRadera