Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

10 januari 2012

Lyckliga Hildur...

... laddar för Formex. Nu har vi 50% på utvalda varor i butiken.
Kom in och gör lite fynd,
Hildur hälsar dig välkommen.

Lite mer än en vecka tills vi ger oss iväg till årets höjdpunkt.
Formex är sååå bra.

Tänk vad vi traskar o traskar i timmar, men vad det är roligt.
Alltid har vi kommit hem nöjda med våra inköp och med massor av ny inspiration.
Vi sover hos bästa vännen Lotta på Lidingö som husar och servar oss när vi är där.
Mia Malin o jag ser fram emot nästa helg.

Ha en underbartisdag
KramKram
Lotta

2 kommentarer:

  1. Formex....skulle vara himla kul att komma dit nagon gang...kanske kan salja galgarna dar framover :)

    kram Annika

    SvaraRadera
  2. http://www.vindsromantik.blogspot.com/

    Vilken kul inköp- resa, önskar er en underbar helg i Stockholm

    Kram Maggan

    SvaraRadera