Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

5 november 2011

Idag är det...

...är det ju helgdag och Lyckliga Hildur har öppet.

Denna underbara korgväska går jag runt med i Kristianstad.




Här följer lite inspiration och tips från oss.










Ljuvliga änglavingar i två storlekar.




Lite nytänk på adventsljusen.






Fina diskställ i olika storlekar för snygga diskbänken



Min favoritsko.















Vill med dessa inspirationsbilder önska en trevlig helg

KramKram

Lotta


4 kommentarer:

  1. Gud så mycket fint!!! Diskställe är ju så fina att man vill ha mer än bara en :D

    Ha det så fint!!!

    kram/OLg@

    SvaraRadera
  2. Kul med en nbutik i Kristianstad, jag ska dit i vår med kören på nån körfest! Då kommer jag till din butik och tittar!
    Marie

    SvaraRadera
  3. Jösses så mycket fint ni har...

    SvaraRadera
  4. ni har sååå mkt fint! Får man fråga var du har köpt dem underbart fina svarta konsolerna, eller ni har sådana till försäljning i butiken?

    SvaraRadera