Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

18 oktober 2011

Hej...

... här e jag som nybliven 50 åring.

Nu har jag klivit över till denna sidan och kommer att njuta allt jag kan.

En hel vecka firade jag med familjen, nära och kära på

en fantastiskt hotellanläggning strax innan Alanya.

Har njutit av sol, värme, blå himmel, salta vindar o hav, regn o åska,

parasailing, god mat, härligt rötjut, lagom schopping, mina älskade och

inte minst avkoppling.


Jag är redo för det "nya" livet!


Ha en fin kväll

KramKram

Lotta



5 kommentarer:

  1. Grattis vännen
    Härligt med en hel vecka i solen med familjen
    Kramisar
    Sus

    SvaraRadera
  2. Låter som en perfect början på andra halvan av livet....Grattis till klivet!
    Kram Annika i Bkk

    SvaraRadera
  3. Grattis, Grattis det är ju bara som vanligt... ler...
    Önskar dej fortsatt skön semester

    Kram Maggan
    http://www.vindsromantik.blogspot.com/

    SvaraRadera
  4. Grattis
    Japp det är nu livet börjar,jag vet är redan där sen 3 år tillbaka ,njut..................

    SvaraRadera