Min fina text

Varje morgon jag vaknar känner jag livet i mig.

18 december 2010

Jul på Lyckliga Hildur...

...och det är bråda dagar.
Fantastiskt trevliga och glada kunder
besöker vår butik och vi säljer på som attan.

Vi kör med inspiration i massor och
det uppskattas.
Så här fint har Malin o Mia skyltat
när jag var på resande fot.




Ljuvlig Vardagslyx




Ljuvligt paraply från Lisbeth Dahl

i rosa, vitt och svart







Vi har vinter
så skidorna åkte fram



Ängel från Miljögården




Snöflingor med värmeljus
från Affari




Änglar, änglar, änglar
Ha en underbar helg vänner
KramKram
Lotta

5 kommentarer:

  1. Vilken fin skyltning,underbar släde
    Och snöflingorna ser väldigt fina ut, de vart jag sugen på
    ha en riktigt skön lördagkväll

    SvaraRadera
  2. Vackraste julskyltningen i stan, blir man inte inspirerad av den så vet jag inte vad man behöver. Så mycket fint du fått in igen i butiken, önskar man hade mer plats hemma för det är så mycket jag skulle vilja ha :-)Men efter julen brukar jag vilja ha lite nytt så då blir det ett besök igen i din fina butik.
    Önskar dig en skön 4:de advent...
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  3. Hildur, du lyckliga... Så himmelens mycket fint och jag förstår att ni säljer. Riktigt ögongodis minsann.

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  4. Så stämningsfullt! FINT! :)

    kramar från insnöade Söderköping :)

    SvaraRadera
  5. Vackert!
    Din ängel från Miljögården, får jag köpa den?/ Anna Hägerström

    SvaraRadera